вівторок, 17 листопада 2020 р.

Навчаємо створювати інтерактивні вправи у документах Google

В рамках Школи розвитку ІТ-компетентності Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області 13 листопада 2020 року проведено практичне заняття «Організація колективної та індивідуальної роботи учнів у «хмарному» середовищі» для викладачів української мови  та літератури. 

Учасникам продемонстровано приклади вправ для колективної та індивідуальної роботи учнів, що можна створити у документах Google у під час дистанційного навчання. Основний акцент зроблено на визначенні випадків застосування різних рівнів доступу до документів Google («може переглядати», «може коментувати», «може редагувати»), адже кожен рівень дає можливість застосувати різну форму роботи учнів.

Презентацію, інструкційно-технологічнукартку щодо надання спільного доступу та приклади вправ (завдань) можна переглянути нижче:

Презентація 

Інструкційно-технологічна картка щодо надання спільного доступу до документів Google

Приклади вправ (завдань):

1. Реєстрація слухачів (учнів) https://docs.google.com/spreadsheets/d/10KoIHhYITYub2t1qZGy9iXl6k98Y-nJ0IydOw683HSQ/edit?usp=sharing

2. Вправа на відповідність https://docs.google.com/drawings/d/1U-Gc6rbxCiZIy7McE96Ev63R2ayfUU3RPcea7fdbC5E/edit?usp=sharing

3. Вправа на визначення елементів системи https://docs.google.com/drawings/d/1Vm-hrxStJloXyknpppq0QFCchnmVtqceCymP-LHumxA/edit?usp=sharing 

4. Виконайте вправу на визначення понять https://docs.google.com/document/d/1f1X41ZliIyal_lsL4pUTID8L6GJaxC9YUTPRhfRn_qI/edit?usp=sharing 

За таким же принципом можна створити завдання для учнів з будь-якого предмету.

За допомогою додатків Google та надання до них спільного доступу можна створювати наступні види вправ:

1. Вправа на ранжування або встановлення послідовності (розміщення величин (понять, етапів), у певному порядку за ступенем важливості, значущості, послідовності тощо).

2. Вправа на систематизацію (зведення розрізнених знань про предмети (явища) в єдину наукову систему, встановлення їхньої єдності).

3. Вправи на визначення правильних відповідей (тести).

4. Вправи на визначення понять, частин єдиної системи (за допомогою функції коментування підпис елементів певної системи; вставка пропущених слів; «Поле чудес», кросворд, «Знайти слова» тощо).

5. Вправа на відповідність тощо.

понеділок, 26 жовтня 2020 р.

Конференція-інтенсив "На крок попереду онлайн-освіти"

 https://fb.me/e/bV1SaeWDB

Конференція-інтенсив для вчителів «На крок попереду онлайн-освіти» від освітнього центру FivOne
28-29 жовтня, онлайн, для всіх бажаючих
Програма насищена, корисна та цікава
Конференція складатиметься з 4-х блоків-інтенсивів по 3,5 год кожен (8:00-11:30 та 17:00-20:30)
Програма включає всі аспекти організації уроків у форматі онлайн, розгляд та роботу з інтерактивними інструментами, ресурсами та платформами для організації дистанційного навчання.
Реєстрація та деталі за посиланням:
https://fivone.education/conference
Програму можна переглянути тут: https://cutt.ly/teachIntensive
Участь у конференції безкоштовна,
доступ до матеріалів конференції та отримання сертифікату - за додаткову оплату
Участь у конференції є способом підвищення кваліфікації педагогічних працівників (14 год)

Как писать и рисовать в Zoom? Чем заменить доску в онлайн-уроке.

середа, 14 жовтня 2020 р.

#blend_it: опануємо змішане навчання

Курс "#blend_it: опануємо змішане навчання" розроблений  Міністерством освіти і науки України спільно зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Швейцарії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE 



Для кого курс?

Для викладачів
Для працівників адміністрації закладів вищої освіти

Коли? 
У жовтні 2020 року

дізнатися більше - тут

неділя, 6 вересня 2020 р.

в IBM запустили хмарну лабораторію для моделювання хімічних дослідів

Просто новина: в IBM запустили хмарну лабораторію. Тобто тепер не конче підривати кабінет хімії у школі або хвилюватися...

Опубліковано Володимиром Половським Субота, 5 вересня 2020 р.
Американська корпорація IBM створила хмарну лабораторію RoboRXN для хімічних дослідів. Тепер науковці можуть працювати з дому і синтезувати нові хімічні сполуки завдяки алгоритмам машинного навчання та роботам.
Як це працює. Дослідники заходять на онлайн-платформу і малюють на віртуальному полотні схеми хімічних сполук, які вони хочуть зробити. Потім платформа завдяки штучному інтелекту проводить розрахунки й передбачає, які інгредієнти потрібні для створення «замовлених сполук» і в якій послідовності їх треба поєднувати. Далі ці інструкції отримує й виконує робот. Щойно експеримент завершується, платформа надсилає звітність про його результати науковцям.

Детальніше читати тут: https://www.technologyreview.com/2020/08/28/1007737/ibm-ai-robot-drug-making-lab-in-the-cloud/ 

Джерело

Програми для створення інтерактивних і електронних книг

Сервіси для створення інтерактивних і електронних книг FlipSnack – онлайн сервіс, за допомогою якого можна легко і оперативно створити елек...